Sander

Online Marketeer, auto.nl

Zelf kansen zien, krijgen en pakken

Ik ben als 15-jarige jongen begonnen met een bijbaantje bij een Peugeot dealer in Oud-Beijerland. Peugeot werd destijds overgenomen door Louwman Group. Toen ik voor mijn studie een scriptie moest schrijven, heb ik bij Louwman Group een afstudeer-opdracht gezocht. Op dat moment was dat bij Martijn Bovée, die als General Manager nét gestart was met auto.nl. Ik ben na mijn afstuderen niet meer weggegaan bij auto.nl en had ik de ontzettend toffe rol van Chef Klantengeluk.

In december 2019 heb ik een moeilijke keuze gemaakt en dat was weggaan bij auto.nl om als skileraar aan de slag te gaan – een jongensdroom die ik niet wilde laten liggen. Ik heb toen met Martijn afgesproken dat ik in die periode ook goed na zou denken over mijn carrière, mijn wensen en ambities. Zodoende ben ik in april 2020 teruggekomen bij Louwman Group en gestart als Online Marketeer bij auto.nl. Een nieuwe, maar vooral uitdagende rol.

Trots op samenwerking met de klant en met elkaar

Als ik iets moet bedenken waar ik trots op ben, dan is het wel ons team. Door intensief met elkaar samen te werken komen we het verst en groeien we door in ons vak. Het leukste aan mijn werk als online marketeer bij auto.nl is dan ook het contact dat ik heb met mensen. Samen overleggen om tot de beste ideeën en uitvoering ervan te komen. We zijn allemaal eigenlijk echt gepassioneerd bezig om het beste te bieden aan onze potentiële klanten. Iedereen kent zijn verantwoordelijkheid en zet een stapje extra voor elkaar. We passen ons aan elkaar aan en zoeken de samenwerking op met andere werkmaatschappijen binnen Louwman Group.

‘’Als team hebben we een unieke band, we zetten echt een stap extra voor elkaar.’’

Ondernemerschap, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid

In mijn werk krijg ik veel vrijheid om te ondernemen en te ontdekken. Er is altijd ruimte en veiligheid om fouten te maken en vooral ook om van te leren: dat bespreken we dan weer met elkaar. Zo leren we er allemaal van. Mijn werkdag is iedere dag anders. Ik bel, mail en overleg veel om de always-online marketing te doen: advertenties voor Facebook, Instagram en Google om de producten die we verkopen mooi zichtbaar en effectief in te zetten. Dat doe ik in samenwerking met ons team en met lease-vergelijkers. Dat zijn websites waarbij private lease auto’s van verschillende aanbieders kunnen worden vergeleken door consumenten. Dit contact is belangrijk en toch ook wel één van de leukste kanten van mijn werk omdat samen met anderen een concept tot een heel goed idee kan worden uitgewerkt.

Ik ben er trots op om bij Louwman Group te werken. En dat deel ik dan ook graag: als ik op een verjaardag of met vrienden ben dan vragen ze vaak naar de spannende ontwikkelingen op mijn werk. Auto’s en het ondernemerschap wat wij doen, dat spreekt natuurlijk bij iedereen tot de verbeelding.

In de toekomst zou ik me meer willen richten op strategieën. Ik moet nog veel leren, omdat ik geen achtergrond heb in marketing. Gelukkig biedt Louwman Group mij wel de kans om me te kunnen bewijzen. Ik vind het fijn om te weten dat ik de kans heb om hier door te groeien. En dat wil ik nog lang blijven doen!

Bij Louwman Group zijn we altijd onderweg naar morgen. Niets is zo spannend als de volgende stap die je zet. Kom je ook verder?

Vacatures 37

Bij Louwman Group zijn we altijd onderweg naar morgen. Niets is zo spannend als de volgende stap die je zet. Kom je ook verder?

Vacatures 37