Louwman Customer Services

Het Louwman Customer Services-team behandelt alle binnenkomende klantenvragen en 
-klachten op importeursniveau voor Toyota, Lexus en Suzuki. Louwman Customer Services (LCS) is het inhouse contact center van Louwman Group. Met als doel: alle automotivebedrijven van Louwman Group en dealers van Louwman-merken te ondersteunen bij het onderhouden van klantrelaties. Tenslotte is een merken- en dealerorganisatie zelf de beste partij om een warme relatie met klanten op te bouwen.

Passie voor het merk

Bij LCS geloven ze in persoonlijke en op maat gemaakte dienstverlening. In langetermijnrelaties en optimale samenwerking. Het ‘maximaliseren van customer smiles’ wordt daarom centraal gesteld bij alle activiteiten. Dat begint met collega’s die over het juiste dna beschikken en klantcontact zien als topsport. Die goed kunnen luisteren en van elk contact een positieve beleving maken. Daarbij is het essentieel dat medewerkers de trots, passie en beleving voor onze merken overdragen. En oprechte interesse tonen. Door net dat stapje extra te zetten, investeren we in ambassadeurs.

Bij Louwman Customer Services staat het maximaliseren van customer smiles centraal

Elk contact telt

Klanten kunnen LCS bereiken via alle mogelijke kanalen: of dat nu is via telefoon, e-mail, een handgeschreven brief, Facebook, Twitter of WhatsApp. En vragen kunnen overal over gaan: van productspecificaties tot onderhoudspakketten, van connectiviteit tot productaansprakelijkheid. In alle gevallen wordt ernaar gestreefd de klant op de best mogelijke wijze te helpen, en te bekrachtigen in zijn keuze om voor ons merk te kiezen. Zo blijven we favoriete aanbieders – en toonaangevend in mobiliteit.

Adres

Bergschot 69-3, Breda

“Dáár zijn waar je klant is, dat heeft onafgebroken onze aandacht.”

— Raymond Caenen, General manager Louwman Customer Services

Meer en meer consumenten kopen een auto vanuit de luie stoel. Zoals je een nieuw mobieltje koopt, zo wil je tegenwoordig net zo makkelijk ook je auto kopen. Via laptop, tablet of smartphone.

Vacatures

Meer en meer consumenten kopen een auto vanuit de luie stoel. Zoals je een nieuw mobieltje koopt, zo wil je tegenwoordig net zo makkelijk ook je auto kopen. Via laptop, tablet of smartphone.

Vacatures